Участь учителів міського методичного об’єднання

у  Міжнародних, Всеукраїнських, обласних освітніх проектах

 

Примирення через діалог форум-театру

 

 

Як будувати діалог та довіру? Як вирішувати конфлікти та непорозуміння мирним шляхом? Як подолати стереотипи та ксенофобію? Що залежить від Нас і що залежить від Мене? 

 

     Саме на ці питання вчителі істороії разом зі своїми учнями шукали  відповіді  з чудовою акторською групою під час спектаклю "Життя після.." Діалог за допомогою театру - це супер!!! Наша аудиторія чесно визнала: упереджене ставлення до переселенців стається в реальних трудових колективах. В таких ситуаціях, на думку аудиторії, важливими є і готовність директора бути відкритим до невдоволення колективу, і горизонтальність та відкритість прийняття рішень, і наявність в “новенької” сил на те, щоб створювати простір для неформальної комунікації на новому місці. “Просто чайку попити разом з цими новими колежанками — ось що треба робити”, - підкреслила Олександра Козорог, яка виконувала роль директорки школи. Хай там як, для побудови довіри потрібно багато часу, відмітила аудиторія. А таку форму роботи можна використовувати на уроках під час вирішення соціальних конфліктів.

        5 червня 2016 року

 

Перша (не)конференція для шкільних педагогів міні-EdCamp Дніпропетровськ - Gender EdCamp Dnipro 2016

 

 

  27 лютого 2016 року у Міському юридичному ліцеї м. Дніпропетровська за підтримки Фонду імені Гайнріха Бьолля відбулася перша (не)конференція для шкільних педагогів міні-EdCamp Дніпропетровськ - Gender EdCamp Dnipro 2016!  Учасники заходу, серед яких були й колежанки з Дніпродзержинськавизначали, які аспекти і теми гендерного спрямування є  найбільш проблемними та/або цікавими, а також ділилися із колегами/колежанками своїми ідеями та досвідом стосовно зазначеної проблематики. 

     Під час (не)конференції були проведені експертні та вчительські паралелі, подіумна дискусія "Гендер та освіта" та благодійна акція "Учительство - дітям!" Захід проходив у незвичному, але цікавому й продуктивному форматі під гаслом "МИ БУДУЄМО СПІЛЬНОТУ ВІДПОВІДАЛЬНОГО ВЧИТЕЛЬСТВА!"

 

 

КРУГЛИЙ СТІЛ "ДИСКУСІЇІ І ДЕБАТИ ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ МОЛОДІ ТА ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ"

 

 З 26 по 28 лютого 2016 р. пройшов Восьмий відкритий дебатний турнір Dnipro Open 2016 Debate Tournament, який проводить Громадська організація «Нове бачення» у партнерстві з Українським інститутом вивчення Голокосту "Ткума".  В перший день роботи  вчителі історії Дніпродзержинська були запрошені на майстерні для дебатерів та круглий стіл : «Дискусії і дебати як спосіб формування громадянської позиції молоді та виховання толерантностіі». В ході круглого столу учасники познайомилися з можливостями застосування педагогічної технології «дебати» в навчальному процесі, ширше подивилися на підходи до патріотичного виховання та способи формування громадянської позиції у школярів. У ході заходу відбувся обмін досвідом та представлення найкращих практик, які працюють в Україні понад 20 років, а також обговорення – як у класі за допомогою дебатів розвивати критичне мислення, формувати навички переконливої аргументації, публічних виступів, усне та письмове мовлення, сприяти ефективному спілкуванню та порозумінню.

У круглому столі взяли участь: д-р Ігор Щупак, директор Українського Інституту вивчення Голокосту "Ткума" та Музею «Пам'ять єврейського народу та Голокост в Україні»; Володимир Скворець, д-р філософських наук ЗНУ; Олена Зарічна, тренерка БО «Вчителі за демократію та партнерство», м. Тернопіль; Марина Масютіна – керівник ЦДЮТ, м. Бердянськ; Олена Зима та Людмила Давлєтова - тренери ГО «Нове бачення», Світлана Кадирова - методист УДЦ «Молода гвардія», м. Одеса, викладачі з м. Черкаси, Київ, Кривий ріг, Запоріжжя, Дніпропетровськ.

 

 

    Освітня виставка "МОЄ МІСЦЕ"

 

    В рамках проекту «Примирення в українському суспільстві: від енергії протесту до енергії творення» на базі чотирьох шкіл міста (№ 10, 11, 37, 39) було презентовано освітню виставку «Моє місце». Виставка представляє 18 особистих історій вимушених переселенців з Криму та східних областей України а, також, людей, які організовували волонтерські та громадські ініціативи протягом різних хвиль переселення. Гідами на виставці були учні. Експозиція протягом своєї роботи стала не тільки інформаційним джерелом, але й активним майданчиком для дискусій, навчання та дій, спрямованих на формування свідомої й активної громадянської позиції. Відвідувачами виставки  (а таких було 1040 чоловік) стали учні 24-х навчальних закладів, педагоги й батьки. Дякуємо Конгресу Національних Громад України та Освітньому центру «Простір толерантності» за можливість працювати з цією виставкою, а , також, Управлінню освіти і науки Дніпродзержинської міської ради та батьківській громаді за небайдужість і підтримку!

 

Участь учителів міського методичного об’єднання

у  Міжнародних, Всеукраїнських, обласних освітніх проектах

 

2010 - 2015 рр. - участь в обласному проекті "Народна пам’ять: ХХ ст"

 

2011 - 2014 рр. – «Пам’ять про війну. Війна пам’ятей: Історія Другої світової війни», що реалізується Всеукраїнською асоціацією викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова Доба» у партнерстві з Європейською Асоціацією викладачів історії «EUROCLIO» та міжнародною мережею молодих істориків « EUSTORY» за підтримки представництва Європейського Союзу.

 

2011-2014 рр. – проект «Через освіту до рівності»

- Участь у Всеукраїнському конкурсі учнівських пошукових робіт «Слідами історії» ( організатор – «Нова Доба»)


- Участь у Всеукраїнській акції «Громадянин»( організатор – «Нова Доба»)

 

Участь у Міжнародному проекті «Голокост від куль. Масові розстріли євреїв у 1941-1945 рр.» ( фонд В.Пінчука)

 

Січень – квітень 2014 р. – участь у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі знавців історії «Лелека», знавців правознавства "Кришталева сова"

 

2012-2014 рр. – Міжнародний проект «Спільна історія. Міжкультурні діалоги». - реалізується Всеукраїнською асоціацією викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова Доба» у партнерстві з Європейською Асоціацією викладачів історії «EUROCLIO», за участю вчителів та науковців Азербайджану, Вірменії, Грузії, Молдови, України.

 

2012-2014 рр. – участь у створенні електронних підручників з історії України, всесвітньої історії, правознавства (5-9 клас) для дітей з особливими освітніми потребами в рамках проекту «Електронна школа».

 

2013 - 2014 рр. - Всеукраїнський проект "Права людини - уроки історії ХХ століття"

 

Скачать документ